Op deze pagina vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen.

 

Wat is de levertijd van de producten?
 
Het grootste deel van onze producten is op voorraad, dit betekent dat levering zal plaatsvinden binnen 3 werkdagen. 

 

Hoe kan ik jullie bereiken?
 
U kunt ons bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur op het telefoonnummer 030-3002960. Daarnaast staat de klantenservice per e-mail voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.

 

Wat zijn de verzendkosten?
 
Alle kluizen worden gratis naar u verzonden. Dit houdt in dat het product op de begane grond achter de eerst gesloten deur wordt afgeleverd.

 

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
 
Het is mogelijk om uw bestelling na ontvangst binnen 14 dagen te ruilen of te retourneren. Het gaat hierbij enkel om voorraadproducten. Kluizen met een levertijd die voor u worden besteld kunnen niet geretourneerd worden.  

 

Hebben jullie ook een showroom?
 
Een deel van het assortiment is te bekijken in een showroom. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie. 

 

Is het mogelijk een offerte op te laten stellen?      

Ja, het is altijd mogelijk om een geheel vrijblijvende offerte op te laten stellen. Doorgaans wordt de offerte binnen 24 uur na aanvraag per e-mail naar u verzonden. Offertes met afwijkende afmetingen en kleuren kunnen wat meer tijd in beslag nemen, dit is afhankelijk van de aanvraag. 

Indien u een offerte wilt aanvragen, kunt u de desbtreffende kluis of kluizen in de winkelwagen plaatsen. In de winkelwagen vindt u vervolgens een knop om de offerte aan te vragen. Uiteaard kunt ook u te allen tijde telefonisch een offerte aanvragen op ons nummer 030- 3002960.

 

Hoe word ik op de hoogte gehouden van de leveringsdatum?
 
Zodra u een bestelling heeft geplaatst en de betaling heeft voldaan, zal de bestelling binnen één werkdag worden verwerkt en vervolgens aan de afdeling transport worden doorgegeven. Leveringen vinden plaats op werkdagen tussen 8:30 en 17:30.